Skip to content
  Nedjelja 28 svibnja 2023
Popularno
4. travnja 2023.Ris Kras u Nacionalnom parku Plitvička jezera 24. studenoga 2022.Igor Arbutina iz Dohe: Cijela zemlja živi za ovo Svjetsko prvenstvo! 25. travnja 2023.Prvomajska rekreativna Parenzana 26. siječnja 2023.Noć muzeja 2023. s temom “Muzeji su važni” 7. prosinca 2022.Varšava, glavni grad Poljske koji nas je oduševio 2. travnja 2023.Mjesečev plato na otoku Krku 30. siječnja 2023.Patuljasta vodenkonjica dobila ime Lotta 17. svibnja 2023.Poljska jela koja će vas oduševiti 20. travnja 2023.Fotkaj Zagrebačku županiju i osvoji super nagrade! 5. siječnja 2023.10 lokacija koje morate posjetiti u New Yorku
  • Kontakt
Skitnice.hr
  • Aktualnosti
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Putopisi
  • Fina klopa
  • Lifestyle
    • Intervjui
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Ljubimci
Skitnice.hr
Skitnice.hr
  • Aktualnosti
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Putopisi
  • Fina klopa
  • Lifestyle
    • Intervjui
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Ljubimci
  • Kontakt
Skitnice.hr
  Lifestyle  Koliko zarađuju influenceri?
LifestyleTech

Koliko zarađuju influenceri?

Tea Rožman SvedrovićTea Rožman Svedrović—17. ožujka 2023.0
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tražeći ponude od nekoliko hrvatskih blogera i influencera za jedan projekt, dobili smo širu sliku o rasponu cijena koje trenutačno prevladavaju na tržištu.

Broj pratitelja jedan je od kriterija visine cijene koju određuju influenceri, a mi smo dobili ponude od 200-3000 eura po objavi. S time da najnižu cijenu nisu ponudili oni s najmanjim brojem pratitelja, što nas je iznenadilo.

Još jedan od kriterija koji prevladava je niša u fokusu određenih influencera, pa tako variraju i cijene između beauty, food ili travel influencera. Uz napomenu da svatko od njih koje smo kontaktirali ima profile na barem dvije do tri društvene mreže (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube).

influenceri-instagram
Instagram ima milijardu i 318 milijuna korisnika

Veliki broj pratitelja ne garantira zaradu

Više članaka

Krk Bike Story 2023.

13. travnja 2023.

Pulski parkovi zovu u park

14. travnja 2023.

Riad, neizostavna karika i centar mozaika svakog posjeta Maroku

27. travnja 2023.

Veleposlanica Hrvatske u Maroku Jasna Mileta: “Maroko je egzotična i očaravajuća zemlja koja će oduševiti sve posjetitelje”

3. svibnja 2023.

U razgovoru s vlasnikom jedne marketinške agencije saznajemo da brojke često nisu garancija angažiranja pojedinog influencera. Ima onih koji s 20 000 pratitelja, odličnim sadržajem i prihvatljivim cijenama zarađuju puno. S druge strane, ima i onih koji s nekoliko stotina tisuća pratitelja ne dolaze do željenih rezultata.

Nemojte se zavaravati, iza nekih objava stoje samo kompenzacije s brendovima. Također, broj pratitelja često nije realan, jer neki posežu za kupnjom pratitelja iz primjerice Indije i Pakistana.

Influenceri koji imaju profile sa zavidnim brojevima na više društvenih mreža potencijalno su mnogo zanimljiviji brendovima.

influenceri-drustvene-mreze
Nemojte se zavaravati, iza nekih objava stoje samo kompenzacije s brendovima.

Trendovi se stalno mijenjaju

TikTok hype polako se smiruje, Instagram baš pod pritiskom TikToka nastavlja davati prednost video sadržaju i Reelsima, Facebook se godinama uspješno bori s konkurencijom, a Twitter je Muskovim preuzimanjem umjesto napretka doživio kaos…

Oglašivači muku muče na kojoj društvenoj mreži se oglašavati, a agencije za marketing postavljaju čarobno pitanje: “tko vam je ciljana publika?”. Za svakodnevnu potrošnju super su TikTok i Instagram, ali htjeli mi to priznati ili ne, Facebook je još uvijek idealan za stariju skupinu koja ima više novaca.

indonezija
Društvene mreže su za mnoge postale ovisnost do te mjere da se pojavljuje anksioznost.

Who’s next?

Konstantno se pojavljuju nove društvene mreže, klinci su bježali na Snapchat, pa na TikTok, a činilo se da je idući možda BeReal koji je dozvoljavao samo jednu objavu dnevno, bez filtera i uređivanja. Ideja je bila jako dobra, odmak od prikazivanja savršenosti koji prevladava na društvenim mrežama.

Nažalost, društvene mreže osim dobrih karakteristika imaju i one loše. Za mnoge su postale ovisnost do te mjere da se pojavljuje anksioznost.

Kontakt – Skitnice.hr

FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tea Rožman Svedrović

Praznik odbojke u prepunoj dvorani Bojan Stranić
Festival svjetla još samo danas
Povezani članci
  • Povezani članci
  • Više od autora
Fina klopa

6 najboljih varšavskih restorana

26. svibnja 2023.0
Kultura

Dramalj ovoga vikenda najbolji kulturni getaway

24. svibnja 2023.0
Kultura

Brdo knjiga oduševilo ljubitelje planina i planinske literature

22. svibnja 2023.0
Učitaj više
Odgovori Otkaži odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Pročitajte također
Fina klopa

6 najboljih varšavskih restorana

26. svibnja 2023.0
Putopisi

Super foto lokacije u Sloveniji

25. svibnja 2023.0
Kultura

Dramalj ovoga vikenda najbolji kulturni getaway

24. svibnja 2023.0
Aktualnosti

Dani antike na pulskom Forumu

23. svibnja 2023.0
Kultura

Brdo knjiga oduševilo ljubitelje planina i planinske literature

22. svibnja 2023.0
Outdoor

Risnjak, prijedlog za nezaboravni vikend izlet

21. svibnja 2023.0
Učitaj više
6-najboljih-varsavskih-restorana-naslovna
Fina klopa
6 najboljih varšavskih restorana
bled-slovenia-slovenija-lake-autumn-nature
Putopisi
Super foto lokacije u Sloveniji
dramalj_naslovna
Kultura
Dramalj ovoga vikenda najbolji kulturni getaway
dani_antike_naslovna
Aktualnosti
Dani antike na pulskom Forumu
brdo-knjiga-naslovna
Kultura
Brdo knjiga oduševilo ljubitelje planina i planinske literature
    © 2022. Powered By D2M studio
    • Uvjeti korištenja
    • Pravila privatnosti
    • Oglašavanje
    • Impressum